Politica de livrare si returnare

1. Politica de livrare

1. Livrarea prin curier

1.1 Livrarea produselor comandate se face doar pe teritoriul Romaniei prin intermediul unei firme specializate de curierat rapid, in aria de acoperire a acestuia, in speta, Urgent Cargus (Urgent Cargus S.A).

1.2 Produsele vor fi ambalate si protejate corespunzator pentru siguranta transportului.

1.3. Termenul de livrare este cuprins intre 1 (o zi) si 3 (trei zile) lucratoare.

1.4 Inainte de livrarea produselor vanzatorul isi rezerva dreptul de a contacta cumparatorul/ utilizatorul/ clientul pentru confirmarea comenzii plasate.

1.5  Cumparatorul/ utilizatorul/ clientul are obligatia sa verifice starea coletului in prezenta reprezentantului firmei de curierat, iar in cazul in care coletul ajunge deteriorat, acest fapt trebuie mentionat in formularul de transport si astfel se poate refuza primirea acestuia. In acest caz va rugam sa luati legatura cu reprezentantii vanzatorului telefonic sau prin e-mail.

Semnatura de primire si receptia produsului reprezinta acceptul clientului cu privire la starea produsului, acesta fiind considerat livrat in stare buna. In acest caz, orice reclamatie ulterioara este considerata nula.

1.6 Costul de livrare este de 15 RON, TVA inclus, pentru comenzi cu valoare finala sub 150,00 RON, TVA inclus. Pentru comenzi cu o valoare finala de minimum 150,00 RON, TVA inclus, transportul este gratuit.

In cazul in care se utilizeaza un cod promotional, pentru a putea beneficia de transport gratuit, valoarea finala a cosului de cumparaturi, dupa aplicarea codului promotional trebuie sa fie mai mare de 150,00 RON TVA inclus.

1.2 Ridicarea personala de la punctul de colectare.

1.2.1 Cumparatorul/ utilizatorul/ clientul are posibilitatea de a ridica produsele comandate de la punctul nostru de colectare incepand cu data care ii este comunicata de catre un reprezentant Elvit dupa plasarea comenzii. Incepand cu acea data, cumparatorul/ utilizatorul/ clientul  va putea ridica produsele comandate in termen de 5 (cinci) zile lucratoare in cazul platii cu cardul, respectiv 5 (cinci) zile de la data confirmatii viramentului bancar.

1.2.2 Adresa punctului de colectare este: Timisoara, str. Virtutii, nr.14.

1.2.3 Nu se va percepe niciun cost de livrare in cazul in care clientul opteaza pentru ridicarea persoanala a produselor din punctul nostru de colectare.

1.2.4 In cazul in care clientul/ cumparatorul/ utilizatorul opteaza pentru ridicarea bunurilor de la punctul de colectare, plata bunurilor se va putea efectua exclusiv prin virament bancar sau online cu cardul.

 

2. Politica de returnare

2.1 Clientul/cumparatorul/utilizatorul are dreptul de a denunta in termen de 14 zile calendaristice contractul, fara invocarea vreunui motiv. In cazul denuntarii, clientul/ cumparatorul/ utilizatorul va avea de suportat costul livrarii comenzii, costul de returnare a bunurilor catre vanzator si comisioanele bancare aferente tranzactiei sale. Conform legislatiei romane aflate in vigoare, perioada de returnare a unui bun sau renunțare la un serviciu expira in termen de 14 zile de la momentul in care clientul/ cumparatorul/ utilizatorul receptioneaza bunul, sau receptioneaza ultimul bun din cadrul aceleasi comenzi, in cazul in care o comanda este livrata in mai multe colete.

2.2 In cazul in care cumparatorul/ clientul/ utilizatorul doreste sa se retraga din contract, acesta este obligat sa notifice Elvit prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Elvit sau prin completarea acestui formular.

2.3 In cazul retragerii din contract, clientul/ cumparatorul/ utilizatorul va returna catre vanzator toate bunurile care i-au fost livrate, inclusiv eventualele cadouri.

2.4 Suma va fi returnata cumparatorului/ clientului/ utilizatorului dupa cum urmeaza:

2.4.1 pentru Comenzile achitate cu card online se va restitui in contul din care a fost efectuata plata in termen de 14 zile.

2.4.2 pentru Comenzile achitate prin ordin de plata sau ramburs se va restitui prin virament bancar in contul mentionat de client/cumparator/utilizator in termen de 14 zile

2.5 Dreptul de retur nu este aplicabil produselor sigilate, care au fost desigilate de catre cumparator/ client/ utilizator sau a celor cu ambalajul deteriorat. Acestea pot reprezenta un risc dupa desigilare pentru sanatatea oricarui alt consumator.